Budyńcie zarysy

W tym forum znajdziesz wszystkie informację dotyczące rozgrywki, pod katem mechanicznym, gdy tylko ukończysz swoją kartę postaci. Międzyinnymi rozwój Twojej postaci czy też aspekty związane z rangą.
Ninjastrory2
Posty: 1
Rejestracja: pt lip 13, 2018 4:10 pm

Budyńcie zarysy

Post autor: Ninjastrory2 » sob lip 14, 2018 10:09 am

Budowanie

Odbywa się poprzez wydanie środków na pożądany budynek, a następnie upływie czasu określonego na budowę. Oczywiście po spełnieniu wymagań. Budynek postawiony bez wymagań zostanie uznany za niewykonany. A pieniądze powrócą do właściciela.

Ilość budynków budowanych w jednym momencie nie jest ograniczona.

Budynki ulepsza się po kolei, nie da się omijać czasu budowy czy kosztu w żaden sposób. Dopiero po budowie powszedniego poziomu da się rozpocząć budowę następnego. Wyjątkiem jest jednak Budynek mieszkalny który buduje się na pożądanym poziomie.

Budynek mieszkalny może zostać postawiony z inicjatywy gracza, jednak aby postawić poziom 1 i 2 budynku można tylko w mieście spełniającym wymagania.

Poziom | Cennik | Czas budowy w tygodniach
0 | 500Y | 0
1 | 1000Y | 1
2 | 2000Y | 2
3 | 3000Y | 3
4 | 4000Y | 4
5 | 5000Y | 5
6 | 6000Y | 6
7 | 7000Y | 7
8 | 8000Y | 8
9 | 9000Y | 9
10 | 10000Y | 10


Budowle nie muszą być budowane na terenie wioski. Jednak aby liczyć się do drzewka rozwoju wioski nie mogą być oddalone powyżej 25 km od wioski

Budynki można uczynić tajnymi płacąc 2000 Y przy budowie. Oznacza to że pracownicy zostali opłaceni i nikomu nie wyjawią istnienia budynku.

Można również ukryć budynek sprawiając że nie jest on zamaskowany a przez to nie łatwy do znalezienia nawet jeśli ktoś wie że istnieje, dla przykładu ukrywając go pod ziemią czy też maskując w inny kreatywny sposób. Koszt 2000 Y

Ukryty i Tajny budynek jest naprawdę ciężki do wykrycia dla przypadkowych osób.

Nie da się ukryć czy utajnić Dzielnicy mieszkalnej czy muru. Zwyczajnie jest to zbyt wielka mistyfikacja. Jednak zrobić tajną bramę w mórze o której nikt nie wie już tak.

Podczas ulepszania Tajnego czy zamaskowanego budynku płaci się połowę tych kosztów aby utrzymać efekt.


Możliwa jest opcja stworzenia własnej wioski czy siedziby organizacji.

Najpierw buduje się Budynek mieszkalny lvl 1 ---> Następnie za zgodą administracji można ulepszyć go do Siedziby lvl 0. To umożliwia budowanie większości budynków. Jednak nie budowę dzielnicy mieszkalnej. A to prowadzi do braku możliwości rozwinięcia siedziby. Czyli rekrutacji NPC. ---> Jednak można ubiegać się o zgodę na zaludnienie od administracji poprzez wykonanie misji czy innych sytuacji.





Rodzaje budynków.


Cywilne:


Dzielnica mieszkalna:
Cała dzielnica w której zamieszkują zwykli ludzie którzy są tak naprawdę motorem napędowym rozwoju.
Pozwala czerpać dochód pieniężny co miesiąc.

Poziom 1
Budownictwo szałasowe.
Dominujący budulec: patyki, gałęzie, trawy, liście.
Wytrzymałość budowli 40
+ 500 Y
Wymagania: Siedziba 0, Populacja zwykłych ludzi - zgoda administracji

Poziom 2
Budownictwo szałasowe zawansowane.
Dominujący budulec: Patyki, gałęzie, trawy, liście, błoto.
Wytrzymałość budowli 60
+1000 Y
Wymagania: Targowisko 1

Poziom 3
Budownictwo lepiankowe.
Dominujący budulec: Patyki, gałęzie, Trawy, liście, błoto, kamienie, kłody.
Wytrzymałość budowli 80
+1500 Y
Wymagania: Kuźnia 1, Siedziba 1

Poziom 4
Budownictwo drewniane i drewniano błotne.
Dominujący budulec: Patyki, gałęzie, trawy, błoto, kamienie, deski.
Wytrzymałość budowli 100
+2000 Y
Wymagania: Szpital 1, Więzienie 1

Poziom 5
Drewniana architekrutra na kamiennym lub cegłowym fundamencie.
Dominujący budulec: Patyki, glina, Słoma, deski, kamienie, kłody, cegła, dachówka.
Wytrzymałość budowli 120
+2500 Y
Wymagania: Warsztat 1, Poczta 1, Mury 1, Brama 1

Poziom 6
Początki ceglanych lub kamiennych murów wspierających drewniany dach.
Dominujący budulec: Glina, Słoma, deski, kamienie, kłody, cegła, dachówka.
Wytrzymałość budowli 140
+3000 Y
Wymagania: Świątynia 1, Targowisko 2

Poziom 7
Era cegły i dachówek.
Dominujący budulec: Glina, deski, kamienie, kamień, kłody, cegła, dachówka, beton.
Wytrzymałość budowli 160
+3500 Y
Wymagania: Siedziba 2, Wieża obserwacyjna 1, Warsztat 2

Poziom 8
Powoli widać coś co można by Nazwać bogactwem. Budynki stają się coraz większe mimo tego powstaje swoisty podział w mieście, które zaczyna odczuwać problemy swojego rozmiaru.
Dominujący budulec: Deski, kamienie, Kamień, kłody, cegła, dachówka, beton.
Wytrzymałość budowli 180
+4000 Y
Wymagania: Laboratorium 2, Szpital 2

Poziom 9
Murowane budownictwo jest już permanentne jednak powraca drewniane budownictwo w nowej formie formie ozdobnej. Solidne wykonane z drewna budynki bywają czymś co można podziwiać.
Dominujący budulec: Deski, kamień, kłody, cegła, dachówka, beton.
Wytrzymałość budowli 200
+4500 Y
Wymagania: Brama 2, Mury 2, Wieża obserwacyjna 2


Poziom 10
Architektura inżynieryjna.
Dominujący budulec: Deski, kamień, cegła, dachówka, beton, papier, ryżowy.
Wytrzymałość budowli 225
+5000 Y
Wymagania: Siedziba 3, Targowisko 3, Świątynia 2

Budynek mieszkalny:
Jest to wyjątek budowlany którego nie ulepsza się zwyczajnie stawia się takowy od razu na pożądanym poziomie. Służy on do walki z debufem o nazwie bezdomność.


Poziom 0
Mała prowizoryczna budowla zbudowana z patyków czy innych takich pozwala pozbyć się wpływu bezdomności graczom powyżej 35 W
Pojemność ludzi 1
Wymagania: Brak

Poziom 1
Drewniany budynek, zbudowany z drewna bądź drewna i gliny. Pozwala pozbyć się problemu bezdomności bez względu na wytrzymałość gracza.
Pojemność ludzi 4
Wymagania: Brak

Poziom 2
Murowany dom Pozwala pozbyć się problemu bezdomności bez względu na wytrzymałość
Pojemność ludzi 8
Wymagania: Warsztat 1

Poziom 3
Spora rezydencja. Pozwala pozbyć się problemu bezdomności bez względu na wytrzymałość gracza.
Pojemność ludzi 16
Wymagania; Warsztat 2


Warsztat:
Budynek przyśpieszający budowę budynków.

Poziom 1
Umożliwia budowanie lekkiego sprzętu budowlanego jak i podstawowych maszyn takich jak taczki wozy i inne tego typu środki transportu.
Skraca czas budowy o 1/7
Wymagania: Kuźnia 1


Poziom 2
Daje dostęp do podstawowych rusztowań i wysięgników. A także cegieł.
Skraca czas budowy o 2/7
Wymagania: Kuźnia 2, Dzielnica mieszkalna 5.


Poziom 3
Daje dostęp do maszyn oblężniczych Ale również sprawia że wykorzystywane są wszelakie sposoby budownictwa, w tym podstawowy cement.
Skraca czas budowy o 3/7
Wymagania: Kuźnia 3


Szpital:

Poziom 1
Drewniany budynek w którym przyjmuje się osoby ranne i chore.
Wymagania: Targowisko 1

Poziom 2
Wymagania: Warsztat 1 Targowisko 2

Poziom 3
Wymagania: Warsztat 2 Targowisko 3


Świątynia; Chwilowy bon do chakry

Poziom 1
-Po modlitwie otrzymujemy bonus +100pch na czas najbliższej walki, misji, wydarzenia
Wymagania: Warsztat 1

Poziom 2

-Po modlitwie otrzymujemy bonus +200pch na czas najbliższej walki, misji, wydarzenia
Wymagania: Warsztat 2

Poziom 3
-Po modlitwie otrzymujemy bonus +300pch na czas najbliższej walki, misji, wydarzenia
Wymagania: Warsztat 3


Sala treningowa; chwilowy bon do stat

Poziom 1
Wymagania: Kuźnia 1

Poziom 2
Wymagania: Warsztat 1 Kuźnia 2

Poziom 3
Wymagania: Warsztat 2 Kuźnia 3


Kuźnia:

Poziom 1
Daje dostęp do podstawowych broni w sklepie jak i narzędzi. Pozwala zakup prostej broni w sklepie po normalnej cenie.
Wymagania: Targowisko poziom 1

Poziom 2
Pozwala zamawiać nietypową broń. A także naprawę ekwipunku. po ustalonej opłacie.
Wymagania: Targowisko poziom 2, Warsztat 1

Poziom 3
Wymagania: Targowisko poziom 3, Warsztat 2



Targowisko:

Poziom 1
Pozwala na zakup broni i ekwipunku sprowadzanego do wioski. Daje w ten sposób dostęp do masowo produkowanych przedmiotów. Za wyjątkiem środków chemicznych. Ceny jednak są zwiększone o 40 %
Wymagania: Dzielnica mieszkalna 1

Poziom 2
Daje dostęp do wszystkich sklepowych przedmiotów. Tylko cena przedmiotów chemicznych jest zwiększona o 40 %
Wymagania: Laboratorium 1, Kuźnia 1

Poziom 3
Cena przedmiotów równa cenie sklepowej.
Wymagania: Laboratorium 2, Kuźnia 2


Poczta:
Daje dostęp do wymiany informacji

Poziom 1
Wymagania: Siedziba 1


Arena:

Poziom 0
Miejsce z dala od budynków będące zazwyczaj wydeptaną ziemią gdzie czasami odbywają się niezbyt legalne sparingi.
Wymagania: Brak

Poziom 1
Wytrzymałość drewnianych murów 150 W
Wymagania: Warsztat 1

Poziom 1
Wytrzymałość kamiennych murów 300 W
Wymagania: Warsztat 2

Poziom 1
Wytrzymałość zbrojonych murów 500 W
Wymagania: Warsztat 3


Biblioteka:

Poziom 1
NPC mogą uczyć się Technik do Rangi A włącznie
Wymagania: Targowisko 1

Poziom 1
NPC mogą uczyć się Technik do Rangi S włącznie

Wymagania: Warsztat 1, Targowisko 2

Poziom 1
NPC mogą uczyć się Technik do Rangi S+ włącznie
Wymagania: Warsztat 2, Targowisko 3


Militarne:

Siedziba:

Poziom 0
Jest to zwykły budynek zaadaptowany dla celów administracyjnych. Mieszkańcy wiedzą gdzie się znajduje.
Wymagania: Budynek mieszkalny 1, Zgoda od administracji.


Poziom 1
Jest to drewniany budynek widoczny a tyle że i nawet obca osoba po chwili wędrowania po wiosce jest w stanie go odnaleźć.
Umożliwia rekrutację NPC pracujących dla wioski rangi X
Wymagania: Dzielnica mieszkalna 2, Biblioteka 1

Poziom 2
Murowany budynek. Zaadaptowany do warunków administracji i zarządzania wioską.
Umożliwia rekrutację NPC pracujących dla wiosko rangi Y
Wymagania: Warsztat 1, Bibliteka 1

Poziom 3
Spory wytrzymały budynek skonstruowany tak aby zapewnić bezpieczeństwo osobom w nim pracującym posiada ukryty system ewakuacji jak i skrytek.
Umożliwia rekrutację NPC pracujących dla wioski rangi Z
Wymagania: Warsztat 2, Biblioteka 2



Mury:

Poziom 1
Drewniany mur.
Wymagania: Warsztat 1

Poziom 1
Mur wykonany z kamieni lub cegieł.
Wymagania: Warsztat 2

Poziom 1
Solidny mur wykonany z kamieni/cegieł pokrytych betonem.
Wymagania: Warsztat 3


Brama:

Poziom 1
Drewniana brama. 150 W
Wymagania: Warsztat 1

Poziom 2
Solidna drewniana brama 250 W
Wymagania: Warsztat 2

Poziom 3
Stalowa brama 400 W
Wymagania: Warsztat 3


Więzienie:

Poziom 1
Zwykły kamienny budynek w którym przechowuje się więźniów.
Wytrzymałość celi 200 W
Wymagania: Warsztat 1

Poziom 2
Więzienie zbudowane tak aby utrudnić wyrwanie się więżenia za pomocą metod fizycznych, a za pomocą fuinjutsu jest wykrywane czy taki nadaj znajduje się w celi. Zniknięcie więżenia lub użycie chakry na terenie więzienia alarmuje strażników
Wytrzymałość celi 300 W
Wymagania: Warsztat 2, Biblioteka 1

Poziom 3
Więzienie zabezpieczone za pomocą najlepszych technik fuinjutsu. Sprawia że więzień nie jest w stanie korzystać z chakry a jest zamknięty w celi z której nie sposób uciec za pomocą metod fizycznych. Zniknięcie lub użycie chakry na terenie więzienia, pod nim i nad alarmuje strażników.
Wytrzymałość celi 400 W
Wymagania: Warsztat 3, Biblioteka 2


Wieża obserwacyjna:

Poziom 1
Drewniana wieża obserwacyjna za pomocą której można dostrzec wszystko co dzieje się w wioski.
Wymagania: Warsztat 1

Poziom 2
Murowana wieża obserwacyjna za pomocą której można dostrzec to co dzieje się w pobliskich okolicach wioski widzi niedaleki obszar poza murami.
Wymagania: Warsztat 2

Poziom 3
Wzmocniona wieża obserwacyjna z której można dostrzec naprawdę sporo w mieście jak i poza murami wioski. Podejście po kryjomu do wioski graniczy z cudem. Daje ona wgląd na cały obszar wokoło wioski poza murami jak i w mieście.
Wymagania: Warsztat 3


Laboratorium.

Poziom 1
Pozwala przeprowadzać podstawowe badania takie jak np autopsję w celu ustalenia przyczyny śmierci.
Wymagania: Targowisko 1, Szpital 1

Poziom 2
Wymagania: Targowisko 2, Szpital 2, Warsztat 1

Poziom 3
Wymagania: Targowisko 3, Szpital 3, Warsztat 2



Port: ? ? ? ?

Poziom 1
Wymagania:

ODPOWIEDZ